If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?
Колега, според мен, ако на празен ход се подава напрежение на крачето на електро-хидравличния клапан, то тогава двигателя въобще няма да има празен ход - ще тресе и хълца като някоя зла бегачка, заради голямото предварение, което ще е дал вариатора на всмукателния вал ( +30градуса).
Придърпването при колегата се проявява м/у 1400 и 2000 об/мин точно защото при около 1400 об/мин ЕКУ-то включва вариатора и дава предварение на вала. Ако предварението е твърде голямо, част от изгорелите газове в цилиндъра се връщат в смукателния тракт. При тези условия се получава лошо изгаряне на гориво-въздушната смес.
*разглеждаме такта на изпускане на изгорелите газове, защото точно тогава започват да отварят и всмукателните клапани.
Когато двигателя се развърти до около 2000об/мин, тогава вече скоростта на газовете (постъпващите в цилиндъра и излизащите от него) е достатъчно голяма за да не се връща такова голямо количество от изгорелите газове в смукателния тракт. При тези условия гориво-въздушната смес е достатъчно добра за да протече нормално процеса на изгаряне.
За мен това е резонното обяснение, като не претендирам да съм на 100% прав, защото проблема все пак може да се крие другаде.
Поздрави!
Това с празния ход може да се види и при газаджиите по МАП.. личи си при плавно ускорение с една и съща гас кога се включва вариятора.. На мен ми беше паднал маркуча от кеч танка ... се едно бях с дупка в маркуча После дебитомера ми беше кофти .. пак предърпваше колата ... да е жив и здрав Токича че има 16 дебитомера за финал .. бензиновата помпа нешто не работеше как трябва .. сменихме я .. колата тръгна и смля скоростите Аз към колегата имам следния въпрос .. Какъв ти е инжекциона и по какъв начин си чете оборотите ? ... няма бедни .. няма богати .. смесите тря са ти точни иначе ..
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Това с празния ход може да се види и при газаджиите по МАП.. личи си при плавно ускорение с една и съща гас кога се включва вариятора.. На мен ми беше паднал маркуча от кеч танка ... се едно бях с дупка в маркуча После дебитомера ми беше кофти .. пак предърпваше колата ... да е жив и здрав Токича че има 16 дебитомера за финал .. бензиновата помпа нешто не работеше как трябва .. сменихме я .. колата тръгна и смля скоростите Аз към колегата имам следния въпрос .. Какъв ти е инжекциона и по какъв начин си чете оборотите ? ... няма бедни .. няма богати .. смесите тря са ти точни иначе ..
Компютъра е новия BlueTronic. Същия имаме на другия автомобил, и няма никакви проблеми. А оборотите как ги чете не мога да кажа.
А за смесите беше просто проверка да не би да е от това, като пускахме повече или по-малко газ в посочения интервал 1000-1500оборота, което не доведе до разлика в придръпването.
Компютъра е новия BlueTronic. Същия имаме на другия автомобил, и няма никакви проблеми. А оборотите как ги чете не мога да кажа.
А за смесите беше просто проверка да не би да е от това, като пускахме повече или по-малко газ в посочения интервал 1000-1500оборота, което не доведе до разлика в придръпването.
Блутро.... За каква кола става въпрос все пак?!
Какво е правено по нея че нее с оригиналния си Бош Мотроник (или каквото беше там)?!
Здравейте отново. След близо месец, най-накрая намерих време да сваля капака на клапаните. Веригата си беше натегната, проверих и колелото, с което се натяга, и то си върши работата. Но не можах да видя къде са белезите на валовете? Също така, къде да прочета каква е процедурата по нагласяването им?
За всеки случай проверих и хлабините на клапаните, и те също бяха в допустимите граници.
Напоследък си мисля обаче, дали не може проблемът да се дължи на запушена изцяло или частично, маслена магистрала към вариатора? Лошото е, че за да се погледне ще трябва да се сваля вала, и да се разглоби самия вариатор... Пружината на 8 клапановите 155 сменява ли се, а и къде може да се намери?
А и при евентуалното сваляне на вариатора, след това какво трябва да се гледа при монтирането му към вала? Как се напасва така, че да си върши прецизно работата?
Някой ако има други идеи да казва, че много дразни това придръпване...
Здравейте отново. След близо месец, най-накрая намерих време да сваля капака на клапаните. Веригата си беше натегната, проверих и колелото, с което се натяга, и то си върши работата. Но не можах да видя къде са белезите на валовете? Също така, къде да прочета каква е процедурата по нагласяването им?
За всеки случай проверих и хлабините на клапаните, и те също бяха в допустимите граници.
Напоследък си мисля обаче, дали не може проблемът да се дължи на запушена изцяло или частично, маслена магистрала към вариатора? Лошото е, че за да се погледне ще трябва да се сваля вала, и да се разглоби самия вариатор... Пружината на 8 клапановите 155 сменява ли се, а и къде може да се намери?
А и при евентуалното сваляне на вариатора, след това какво трябва да се гледа при монтирането му към вала? Как се напасва така, че да си върши прецизно работата?
Някой ако има други идеи да казва, че много дразни това придръпване...
Трябва да има белези на една от шийките на разпределителния вал, където лагерува към главата.
Относно вариатора - няма точно определена позиция в която да се сглобява. Важното е вътрешната муфа (втулка) с наклонените зъби и всички други подвижни елементи да се движат гладко, без да запъват.
Демонтирай и електро-хидравличния клапан и изкарай плунжерчето от леглото му. Провери в леглото на плунжерчето, дали отвора през който трябва да протича маслото, не е запушен. Аз имах такъв случай.
Успех!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Преди два дни имах глупостта да бутна малко центровката на валовете(то си имаше причина за това,ама това е друга тема).На изпускателния вал майстора беше дал около два мм.предварение.Нагласих я точно на белезите и се почна:Още при паленето имаше разлика,не знам как да го обесня,но се получи едно лашкане на двигателя при въртенето на стартера.В движение на втора като й подам газ при около 1600 об.почва едно страшно лашкане,от там нататък няма грижи.На бензин тези проблеми ги нямам.Та съвета ми е колегата да си провери центровката на валовете внимателно.
Колега пиши ми на лични .. в Пазарджик скубахме вежди с една 155-тица със същия проблем и открихме решението
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Здр. колеги,аз също скубя вежди от известно време със същия проблем и от време на време чета темата,но всичко изписано до тук не е това.Утре смятам да сменя дюзите и ще видим какво ще се случи,но преди около година имаше нещо подобно ,но се оправи с присадка за гориво за почистване на гор.система и дюзи ,но сега не помогна.
Газ анализатор минавал ли си при проверките да се види качеството на изгарянето?
Проверено е всичко, което може да се провери по газовата, и за съжаление не е от там. Интересното е, че вече започна да се усеща повече и докато е на бензин...
на кожуха на жилото на газта до дросела има една пластина. с нея се настройва луфта на газта. издърпай го тоя щифт и виж жилото да не е дръпнато прекалено и да държи дроселовата клапа открехната.
Comment